Forstå brandingarbejdets relevans, rolle og udfordringer i forhold til forretningsudvikling, innovation og CSR.
Arbejd med brandingstrategier og -processer, positionering og scenarievalg. Herunder også om brandhierarkier og -arkitektur, logo- og designprocesser samt værdidifferentialer.
Udvikle, tilrettelægge og arbejde kreativt med kampagner, herunder netværkskampagner og sociale mediekampagner.
Forstå, hvad kultur og identitet samt interne kampagner, betyder for forankring af brandet og implementering, af forandringer af brandet.
Brug storytelling, kreativitet og involvering.
I en mere og mere digitaliseret tid er markedsføring på de digitale medier vigtigere end nogensinde.
Jeg kan varmt anbefale denne IBA diplomuddannelse, i digital tilstedeværelse og markedsføring, på både strategisk og praktisk niveau.
Værktøjer Fra Uddannelsen
Facebook og sociale medier
Viden om sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram og LinkedIn til professionelt brug. Udvikling af strategier for SoMe(SocialMedia), træning i Facebooks annoncesystem.
Søgemaskineoptimering (SEO)
Træning i at lave søgeordsanalyser, lægge SEO-strategier samt lave onsite og offsite SEO-arbejde. Introduction til stærke metoder og værktøjer, der hjælper med at skaffe din virksomhed gode placeringer på Google.
E-mail marketing
Denne ofte oversete kanal kan virkelig skabe gode resultater! Opbygning af lister, fængende tekster og mål på resultater
Google AdWords & Analytics
Træning i AdWords annoncesystem, for identification af de rette søgeord og opsætning af kampagner. Tracking af markedsføring i Google Analytics, for optimering af placering for at opnå størst mulig konvertering.
Content Marketing
Godt indhold styrker loyalitet, opbygger relationer og skaber mere salg. Arbejde med indhold, indholdsstrategier og digital historiefortælling, der får brugerne til at flokkes om din virksomheds brand.
Digital strategi
Digital strategi på baggrund af analyser. Udvikling af online marketing plan, der skaber resultater på bundlinjen.